sobota, 7 listopada 2015

Biała czekolada z Blue Curacao

Zaczynają się coraz chłodniejsze dni. Wiec po powrocie ze szkoły, pracy warto się czymś rozgrzać i dodać sobie dawkę wspaniałej energii. Czekolada nadaje się do tego wprost idealnie. Można ją podawać na gorąco, jak zarówno na zimno. Dziś zrobiłam ją z mamą z Blue Curacao. Ja dla siebie i Patryka użyłam syropu, a mama dla siebie i taty użyła likieru.
Zarówno na zimno jak i gorąco smakuje wspaniale.





Składniki:

  • 600 ml mleka
  • 300 g białej czekolady
  • 200 ml śmietany kremówki 30 - 36 %
  • 4 kieliszki syropu Blue Curacao ( lub likieru jeśli to wersja dla dorosłych, u nas były to 2 kieliszki syropu i likieru)
  • niebieski cukier (ewentualnie do ozdobienia szklanek)

Przygotowanie:

Mleko wlewamy do garnka, łamiemy czekoladę i wrzucamy ją do mleka. Podgrzewamy mleko aż to rozpuszczenia się czekolady. Płynną czekoladę podzieliłam na dwie części. Do swojej dodałam syrop Blue Curacao, a mama do swojej likier. Czekoladę wlewamy do szklanek i zdobimy bitą śmietaną.




SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz