czwartek, 23 lipca 2015

Błękitna chmurka z jagodami

 
Postanowiłam coś zrobić, żeby umilić nam dzień. Dzisiaj nie używałam różdżki, leżała sobie z boku i podrygiwała wesolutko czekając znowu na swoją kolejkę. Bo teraz już wie, że będzie używana do czarowania często.
Za gorąco na pieczenie i mama nadal źle się czuje dlatego postanowiłyśmy zrobić coś na szybko co z przyjemnością zjemy wszyscy. Bitą śmietanę uwielbiamy do szaleństwa, a już ja mogę ją jeść łyżkami w każdej ilości.

  
Składniki:

  • 0,5 kg jagód
  • 0,5 l śmietany kremówki 36 %
  • 2 kieliszki syropu Blue Curacao
  • kilka listków mięty do ozdoby 

Przygotowanie:
 
Kremówkę ubijamy na sztywno. Nakładamy jedną warstwę ubitej śmietany polewamy delikatnie Blue Curacao i nakładamy jagody. Czynność tą powtarzamy kilkakrotnie. Samą górę zdobimy jagodami i listkami mięty.

    
SMACZNEGO!!!

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że niedługo chociaż coś podobnego wyjdzie z moich rąk . :) Będę próbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda się ten deser jest prosty. Jak się uda poproszę o zdjęcie. Chciałabym mieć galerię w której będą zdjęcia, które ktoś zrobił z moich przepisów.

      Usuń
  2. Zawsze zastanawiałam się jaki smak ma ten syrop Blue Curacao. Deser zrobię jutro :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosiłam mamę, żeby kupiła mi go do koktajlu, a wcześniej wyszedł deser. Jest lekko słodki, taki delikatny. Czy mogłabym prosić o zdjęcie zrobionego deseru do galerii.

      Usuń
  3. Wygląda pysznie!! Na pewno wykorzystam pomysł😁

    OdpowiedzUsuń