środa, 22 lipca 2015

Konkurs kulinarny Taste The Summmer by Almette Fruit

Mama wzieła udział w konkursie kulinarnym Taste The Summer by Almette Fruit. Pierwszy etap konkursu odbywał się na na 10 stronach blogerów kulinarnych. Jedną z mamy ulubionych blogerek jest Pani Joasia i ona również na swoim blogu Kulinarne Szaleństwa Margarytki prowadziła nabór do konkursu. Mama za moją namową zdecydowała się, że spróbuje i wyśle swoje zgłoszenie.
Dziś pojawiły się wyniki i okazało się że mama znalazła się wśród 4 laureatek konkursu i weźmie udział w drugim etapie, w którym razem z Margarytką i pozostałymi 3 paniami zawalczy o nagrodę główną. Będzie miała nie tylko okazję poznać osbiście blogerki, ale spotka się również z  Davidem Gaboriaud.

Na konkurs mama przygotowała serniczki Almette i to dzięki nim przeszła do kolejnego etapu.
Taki czaderski fartuszek mama wygrała za pierwszy etap kokursu. Nie jest to zwykły fartuszek to fartuch Cookie by Almette. Super modny i super estetyczny. Mama śmieje się że oprawi go w ramki i powiesi na ścianie, za to ja słodko uśmiecham się do niej z nadzieją, że mi go da.
Zdjęcie pochodzi ze strony konkursu Almette.
W drugim etapie wraz z Margarytką i pozostałymi paniami mama powalczy o zestaw noży Fiskars i obiad z Dawidem Gaboriaud. Szkoda że ja nie mogłam wziąć udziału w tym konkursie. Cieszę się jednak że mama wygrała i zaciskam mocno kciuki za drugi etap. Mam nadzieję, że będę mogła tam z nią być i jej kibicować na widowni i że razem będziemy się wspaniale bawiły.
Transmisje z konkursu będziecie mogli zobaczyć na żywo 11 lipca o godz. 11:00 na kanale YouTube Almette.
 
ZAPRASZAMY.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz