środa, 22 lipca 2015

Mojito z malinami

 
Dziś przygotowałam swoje ulubione Mojito nieco inaczej, niby tradycyjnie bo z wodą gazowaną i brązowym cukrem, ale.... No właśnie ale ... znajoma wspomniała mi że ona zamawia sobie mojito z malinami, więc postanowiłam spróbować i dodałam sobie maliny.
Jeśli chodzi o mój smak ja zdecydowanie bardziej wolę mojito ze spritem niż z wodą. Nie zawsze jednak mam sprite.
 
Składniki:
  • Bacardi Mojito (można kupić inny alkohol o smaku Mojito, lub rum)
  • 1 limonka
  • mięta
  • kostki lodu
  • woda gazowana (u mnie najczęściej zamieniam wodę na sprite)
  • garść malin
  • 2 łyżeczki cukru trzcinowego

 Przygotowanie:
Limonki szorujemy, kroimy i razem z malinami, cukrem i miętą wrzucamy do szklanki. Całość wyciskamy żeby wszystko puściło sok. Dodajemy alkohol, kostki lodu i uzupełniamy wodą gazowaną.
Na zdrowie.  
    
SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz