środa, 22 lipca 2015

Warsztaty z Davidem Gaboriaud - nagroda w konkursie kulinarnym Taste The Summer by Almette Fruit

Jedną z nagród w konkursie kulinarnym Taste The Summer by Almette Fruit były warsztaty z Davidem Gaboriaud. O ile w samym konkursie nie mogłam pomagać, tak w warsztatach dzięki wygranej mamy mogłam brać udział. Dzięki mamusi spełniają się moje marzenia. 

W czasie trwania warsztatów przygotowywałyśmy:
przystawkę - smażoną pierś z kaczki z purre ziemniaczane z almette wiśnia i żurawina z sosem z wiśni, rozmarynem i Porto ( mówię wam to była pychota)
danie główne - kofte jagnięce z ryzem i morelami (niestety mama nie zrobiła zdjęcia, podpyta pozostałe dziewczyny, czy może któraś je ma).
David nie traktował mnie jak dziecko, wszystko mi tłumaczył i pokazywał, okazując mi dużo cierpliwości. Jestem dumna i szczęśliwa, że miałam okazję go poznać i uczestniczyć w warsztatach z nim.
  
 
Nawet mamie udało się załapać na jedno zdjęcie podczas warsztatów. A poniżej gotujemy całą ekpią. 
 
 
Jeśli chcecie zobaczyć nagranie z warsztatów zapraszam was na mojego fanpage.
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz