środa, 22 lipca 2015

Mojito


Mojito to koktajl alkoholowy. Pochodzi z Kuby, robiony jest na bazie białego rumu. Jest drinkiem o orzeźwiającym słodko-kwaśno-miętowym smaku. Podstawowymi składnikami są: biały rum, brązowy cukier trzcinowy, limonki, mięta, woda gazowana i lód.
To jeden z moich ulubionych drinków. Do tego bardzo prosty i szybki do zrobienia. Wystarczy tylko kilka składników. Dla siebie i męża mam wersję z %, a Lilcia dla siebie i Patryczka robi opcję bez %. Też wkrótce znajdziecie ją na blogu.
Próbowałam robić Mojito z różnymi alkoholami, najbardziej jednak smakuje mi zrobiony z Bacardi Mojito. Nie dodaje też do niego cukru, a wodę zamieniam na sprite.
 Składniki:
  • Bacardi Mojito (można kupić inny alkohol o smaku Mojito, lub rum)
  • limonki
  • mięta
  • kostki lodu
  • sprite 


 Przygotowanie:
Limonki szorujemy, kroimy i do szklanki w której będziemy robili drinka, lekko je wyciskamy i rzucamy do niej owoce. Wkładamy do szklanki listki mięty, kostki lodu i wlewamy alkohol (ilość zależy od nas - jak mocny chcemy mieć drink), uzupełniamy sprite.
Na zdrowie.  
    
SMACZNEGO!!!

1 komentarz:

  1. Tego również spróbuję, mój ulubiony drink ( jak kupny oczywiście :D ) , sama nigdy nie miałam zapału, ale Twój blog mnie jakoś natchnął . :) Rodzina się ucieszy ;D

    OdpowiedzUsuń