sobota, 19 września 2015

Szkolenie w Little Chef - Borówki

W ten weekend byłam na szkoleniu w Little Chef. Szkolenie dotyczyło borówek i prowadził je pan Paweł Trzaska. Idąc tam miałam duże wątpliwości, bo nie przepadam za szkoleniami dla dzieci, na takich szkoleniach często było tak że taktowano mnie jak jakiegoś dzidziusia i tak też się do mnie zwracano. Dlatego o wiele bardziej wolę szkolenia z dorosłymi.
Na miejscu mimo początkowo lekkiej niechęci, okazało się że było to wspaniałe szkolenie i mam nadzieję że będę tam chodzić.
Na kursie nauczyłam się przygotowywać Chłodnik z melona i borówek, Kurczaka z Borówkowo - Cytrynowym Chuntey i Muffiny z Cukini i Borówek.
Muffiny z Cukinią i Borówkami szok. Jednak jak pyszny szok. Mama uwielbia chłodniki ja średnio je lubiłam, Do teraz bo teraz uwielbiam Chłodnik z melona i borówek z lodami, można go traktować jako zupę lub deser.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz